måndag 1 mars 2010

två

Igår vilade jag (d v s städade, tvättade, cyklade med dottern, rastade hunden och sånt man gör när man är ledig).

Träning två avlöpte väl. Lite trögare, men jag skyller på en hård dag på jobbet. Ont i ena benet; beror nog på att ena benet är något längre. Kan man göra något åt det? Dottern föreslog operation, men det tycker jag nog är väl drastiskt. Jag funderar mer på typ en sula eller nåt i skon. Ont i fötterna också - precis som Victoria Beckham lider jag av alla fåfänga kvinnors åkomma, Hallux Valgus. Höga klackar och spetsiga skor straffar sig till slut.

Ann

1 kommentar:

  1. Nu är du igång på allvar!
    Det där med att ett ben är längre kan man kompensera med en inläggssula men det gör man endast om man får bestående problem (ca två veckor)eller någon skada. Benens längd kan ibland komma från ryggen och då kan man få hjälp av en kiropraktor.
    Att du har lite ont i benen är annars helt naturligt. Du gör ju något som du inte är riktigt van vid ännu. Det kommer att släppa om några dagar.
    Bra jobbat!

    SvaraRadera