onsdag 7 april 2010

Det går bra nu!

Japp. Det går riktigt bra. Började dagen med att springa 5 km. Jag springer inte snabbt, det är för mycket sagt, men jag pressade i alla fall ner tiden från 40.5 (i måndags) till 38.00 idag.

Jag är faktiskt förvånansvärt idog med träningen. Att hela avloppssystemet brakad ihop hemma hjälper till: det går nämligen inte att duscha i vårt snofsiga nyrenoverade badrum (som tir är funkar gästtoaletten). Alltså blir det mycket Högevall: man måste ju duscha!

ann

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Ann och nu verkar du bara bli starkare for varje dag.
    Hade du varit pa mina breddgrader ar en dusch ett maste. 25 grader och inga moln, Hoppas pa nagot liknade pa lordag nar jag ar ater i Sverige.
    Kor hart!

    SvaraRadera
  2. oj minus 2,5 minuter på 4 dagar är riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Tack Elsa - jag är lite stolt själv!
    25 grader låter underbart...
    ann

    SvaraRadera